Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27 28 29 30
Pohledské listy 3/2021
1 2 3
4 5 6 7
Průjezdnost ulic 7. 10. 2021
8
Kroužek ČČK přijímá nové členy
Průjezdnost ulic od 8. 10. 2021
9 10
11 12 13
Průjezdnost ulic 13. 10. 2021
14
Průjezdnost ulic 14.10.
15
Pošta Pohled - dočasná změna hodin pro veřejnost
Průjezdnost ulic 15.10.
16
Pletení z pedigu
Průjezdnost ulic od 16.10.
17
18 19
Prodejní výstava keramiky Lenky Sedlákové
20
Prodejní výstava keramiky Lenky Sedlákové
21
Prodejní výstava keramiky Lenky Sedlákové
22
Prodejní výstava keramiky Lenky Sedlákové
23
Prodejní výstava keramiky Lenky Sedlákové
24
Prodejní výstava keramiky Lenky Sedlákové
25
Prodejní výstava keramiky Lenky Sedlákové
26
Svoz nebezpečného odpadu
Prodejní výstava keramiky Lenky Sedlákové
27
Prodejní výstava keramiky Lenky Sedlákové
28 29 30 31

Vyhledat v textu

Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání, formuláře

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí 8.00-12.00   13.00-17.00
    středa   8.00-12.00   13.00-17.00

  2. Telefonické podání: 569 439 218
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu podatelna@obecpohled.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Pohled, Revoluční 39, 582 21 Pohled.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

pondělí 8.00-12.00   13.00-17.00
středa   8.00-12.00   13.00-17.00

Telefonické podání: 569 439 218
Poštou na adresu Obecní úřad Pohled, Revoluční 39, 582 21 Pohled
Elektronicky na e-mail: podatelna@obecpohled.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: emgavya
Elektronickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti 
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Pohled, Revoluční 39, 582 21 Pohled
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní zastupitelstvo není schopno zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15 dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

100,00 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

2,00 Kč/jednostranně

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

3,00 Kč/oboustranně

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A3)

3,00 Kč/jednostranně

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A3)

4,00 Kč/oboustranně

ostatní náklady

dle skutečně
vynaložených nákladů

Formuláře

Formuláře obecního úřadu

Ochrana osobních údajů

Informace o zpracování OsÚ