Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27 28 29 30
Pohledské listy 2/2023
1
Výlukový jízdní řád linky 600000
2
Výlukový jízdní řád linky 600000
3
Výlukový jízdní řád linky 600000
4
Výlukový jízdní řád linky 600000
5
Výlukový jízdní řád linky 600000
6
Výlukový jízdní řád linky 600000
7
Výlukový jízdní řád linky 600000
8
Výlukový jízdní řád linky 600000
9
Výlukový jízdní řád linky 600000
10
Výlukový jízdní řád linky 600000
11
Výlukový jízdní řád linky 600000
12
Výlukový jízdní řád linky 600000
13
Výlukový jízdní řád linky 600000
14
Výlukový jízdní řád linky 600000
15
Výlukový jízdní řád linky 600000
16
Výlukový jízdní řád linky 600000
17
Výlukový jízdní řád linky 600000
18
Výlukový jízdní řád linky 600000
19
Výlukový jízdní řád linky 600000
20
Výlukový jízdní řád linky 600000
21
Výlukový jízdní řád linky 600000
22
Výlukový jízdní řád linky 600000
23
Výlukový jízdní řád linky 600000
24
Výlukový jízdní řád linky 600000
25
Výlukový jízdní řád linky 600000
26
Výlukový jízdní řád linky 600000
SVATOANENSKÁ POUŤ 2023
27
Výlukový jízdní řád linky 600000
SVATOANENSKÁ POUŤ 2023
28
Výlukový jízdní řád linky 600000
SVATOANENSKÁ POUŤ 2023
29
Výlukový jízdní řád linky 600000
SVATOANENSKÁ POUŤ 2023
30
Výlukový jízdní řád linky 600000
SVATOANENSKÁ POUŤ 2023
31
Výlukový jízdní řád linky 600000
1
Výlukový jízdní řád linky 600000
2
Výlukový jízdní řád linky 600000
3
Výlukový jízdní řád linky 600000
4
Výlukový jízdní řád linky 600000
5
Výlukový jízdní řád linky 600000
6
Výlukový jízdní řád linky 600000

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání, formuláře

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Zpracování osobních údajů, GDPR, pověřenec

 

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí 8.00-12.00   13.00-17.00
    středa   8.00-12.00   13.00-17.00

  2. Telefonické podání: 724189741
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu podatelna@obecpohled.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Pohled, Revoluční 39, 582 21 Pohled.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

pondělí 8.00-12.00   13.00-17.00
středa   8.00-12.00   13.00-17.00

Telefonické podání: 724189741
Poštou na adresu Obecní úřad Pohled, Revoluční 39, 582 21 Pohled
Elektronicky na e-mail: podatelna@obecpohled.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: emgavya
Elektronickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti 
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Pohled, Revoluční 39, 582 21 Pohled
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní zastupitelstvo není schopno zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15 dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

100,00 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

2,00 Kč/jednostranně

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

3,00 Kč/oboustranně

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A3)

3,00 Kč/jednostranně

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A3)

4,00 Kč/oboustranně

ostatní náklady

dle skutečně
vynaložených nákladů

Formuláře

Formuláře obecního úřadu

Ochrana osobních údajů

Informace o zpracování osobních údajů, GDPR