Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1 2 3 4 5
Ordinace MUDr. Pučalíka - DOVOLENÁ
6
Ordinace MUDr. Pučalíka - DOVOLENÁ
7
Ordinace MUDr. Pučalíka - DOVOLENÁ
8
Ordinace MUDr. Pučalíka - DOVOLENÁ
9
Ordinace MUDr. Pučalíka - DOVOLENÁ
10
Ordinace MUDr. Pučalíka - DOVOLENÁ
11
Ordinace MUDr. Pučalíka - DOVOLENÁ
Dopravní omezení v ulici Nad Tratí
12
Ordinace MUDr. Pučalíka - DOVOLENÁ
Dopravní omezení v ulici Nad Tratí
13
Dopravní omezení v ulici Nad Tratí
14
15 16 17
Dočasné omezení autobusových spojů
18
Dočasné omezení autobusových spojů
19
Dočasné omezení autobusových spojů
20 21
Výročí okupace 1968
22 23 24 25 26
Přerušení dodávky vody
27 28
29 30 31 1 2 3
SDH Pohled pořádá zájezd
4

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání, formuláře

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Zpracování osobních údajů, GDPR, pověřenec

 

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí 8.00-12.00   13.00-17.00
    středa   8.00-12.00   13.00-17.00

  2. Telefonické podání: 724189741
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu podatelna@obecpohled.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Pohled, Revoluční 39, 582 21 Pohled.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

pondělí 8.00-12.00   13.00-17.00
středa   8.00-12.00   13.00-17.00

Telefonické podání: 724189741
Poštou na adresu Obecní úřad Pohled, Revoluční 39, 582 21 Pohled
Elektronicky na e-mail: podatelna@obecpohled.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: emgavya
Elektronickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti 
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Pohled, Revoluční 39, 582 21 Pohled
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní zastupitelstvo není schopno zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15 dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

100,00 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

2,00 Kč/jednostranně

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

3,00 Kč/oboustranně

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A3)

3,00 Kč/jednostranně

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A3)

4,00 Kč/oboustranně

ostatní náklady

dle skutečně
vynaložených nákladů

Formuláře

Formuláře obecního úřadu

Ochrana osobních údajů

Informace o zpracování osobních údajů, GDPR